Emmelie – ny reklamationsansvarig

Sedan några månader tillbaka är Emmelie Nordin ny reklamationsansvarig hos oss. Hon började på Zetterbergs i februari och delar sin tjänst mellan reklamation och som inleveransmottagare på lagret.

Varför nappade du på tjänsten som reklamationsansvarig?
– Jag är en person som gillar att utvecklas, få nya kunskaper rörande företaget och ha något att bita i. Här med den främsta utmaningen att trots reklamationer få en nöjd kund i slutändan. Det är mitt mål med tjänsten.

Emmelie Nordin – reklamationsansvarig på Zetterbergs.

Känner du att du kommit in i rollen?
– Jag är inte där riktigt än. Det finns otroligt mycket att lära sig. Med sakta steg går det framåt i alla fall och kan bli bra i slutändan. Med hjälp av fina, tålmodiga och kunniga kollegor så har jag till stor del ändå känt mig trygg så här i början.

Vad är det roligaste?
– Att uppleva att man gett kunden så bra service som möjligt, med god återkoppling och information, oavsett om det gäller reklamation eller byggnationsfrågor. Sen att få känna att man alltid lär sig något på vägen.

Vad är god kundservice för dig?
– Att vara lyhörd, öppen och kunna visa kunden att vi följer våra värderingar i företaget. Att vi verkligen jobbar med Kundvärde, påvisar Stabilitet och Pålitlighet och att vi har ett gott Engagemang gentemot kund och som anställd.  

Hur trivs du ute på rep & service?
– Jag trivs fint! Både här och på lagret. Det är härligt och jag gillar jargongen som finns i gänget. Man har fina kollegor, som jag vill ge äran att kalla mina vänner. Det gäller många som finns här under detta tak. Man har växt otroligt mycket tillsammans sedan jag började här, då jag kände mig lite ensam i början.

NÅGRA KORTA SNABBA…

Får mig att skratta: Dåliga skämt och när man får skoja med varandra
Gör jag helst en ledig dag: Umgås med min dotter, vänner samt min häst.
Viktigast för en trivsam arbetsplats: Sammanhållning. Att man stöttar och tar hand om varandra som ett LAG! Resten kommer på köpet.
På morgonen är jag… den som åker runt med min truck och glatt ropar god morgon till alla kollegor. Det säger nog en hel del. 😊

Emmelie tillsammans med sina kollegor på vår reparations- och serviceavdelning.

Läs mer om vad vi erbjuder för tjänster hos vår serviceavdelning här.

Dela artikeln

Facebook
LinkedIn
Twitter